Поширені запитання

Менеджер, Ирина Моє ім'я Ірина.
Я - менеджер по роботі з клієнтами.
Хочу допомогти Вам, і відповісти на часто виникаючі питання.

Якщо Ви не бажаєте реєструватись на сайті, то після вибору товара, у корзині під пунктом «ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ/УВІЙТИ», Вам необхідно обрати «Оформити замовлення БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ»
Так, Ви маєте змогу внести будь-які зміни в особистому кабінеті покупця. Для цього Вам необхідно авторизуватися.
Вам необхідно ввести адресу електронної пошти, що вказана в параметрах вашого облікового запису. На пошту Вам буде відправлено спеціальний код для перевірки. Після його отримання Ви зможете ввести новий пароль для Вашого облікового запису.
Доставка товару здійснюється зі складу фабрики: м.Охтирка, Сумська обл.
Як правило, колір товару на фото відповідає реальному кольору товара, але ми хочемо звернути Вашу увагу, що на передачу кольору може впливати налаштування Вашого дисплея.
alba soboni в рік випускає три основні колекції жіночих аксесуарів, також випускаються додаткові колекції дитячих аксесуарів, косметичок і т.д.
На сайті вказані всі діючі пропозиції товарів, які є на складі або запущені у виробництво.
Інтернет-магазин не забезпечує подарункових обгорток. Можна вказати лише адресу, за якою буде доставлено Ваш подарунок.
Якщо Ви бажаєте внести зміни в замовлення чи анулювати його, просимо Вас у день його створення написанти мені за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або зателефонувати мені за будь-яким номером телефону, вказаним на сайті. Інтернет магазин працює з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00.
Вартість доставки залежить від способу оплати, форми доставки та транспортної компанії. Також орієнтовна дата доставки вказується менеджером при підтвердженні замовлення. З більш детальною інформацією Ви можете ознайомитися у розділі «Оплата та доставка»

Компанія alba soboni гарантує належну якість продукції.


Як повернути чи обміняти товар?

Для повернення/обміну товару, Вам необхідно зателефонувати та пояснити причину обміну/повернення товару за одним із телефонів, вказанних у розділі КОНТАКТИ.

Протягом якого терміну можливо повернути чи обміняти товар?

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право протягом 3 робочіх днів з моменту отримання товару, повернути чи обміняти отриманий товар.

Якщо отриманий товар з дефектом або він відрізняється від того, що Ви замовляли?

Якщо отриманий товар з дефектом або відрізняється від того, що Ви замовляли, Ви здійснюєте повернення товару. Після отримання товару на наш склад і перевірки його стану, відбувається обмін/повернення. Витрати за обмін/повернення, в даному випадку, оплачує інтернет-магазин. www.alba-soboni.ua.

Якщо товар, який я замовив, мені не подобається?

Якщо отриманий товар, по деяким причинам, Вам не подобається, Ви здійснюєте повернення товару. Після отримання товару на наш склад і перевірки його стану, відбувається обмін/повернення. Витрати за повернення/обмін, в даному випадку, оплачує Покупець.

Протягом якого терміну відбувається обмін/оплата за повернений товар?

Обмін товару відбувається одразу після отримання товару на наш склад і перевірки його стану. Повернення коштів відбувається протягом 14 днів після отримання товару на склад і перевірки його стану, шляхом переказу коштів на карту покупця, з якої відбувалася оплата чи іншим способом.

Які обмеження існують для повернення/обміну товару?

  • Поверненню/обміну не підлягає товар, що уже використовувався.
  • Наявність непошкоджених ярликів та фірмової упаковки на товарах обов'язково!
  • Повернення/обмін можливо лише за умови, що товар був куплений на www.alba-soboni.ua!
Ні, Ви можете замовляти товар на будь-яку суму – ми із задоволенням доставимо будь-яке замовлення.
Я зателефоную Вам для підтвердження замовлення в найближчий час після його оформлення.
Підпишіться на нашу розсилку, щоб отримувати найсвіжішу інформацію про акції та про нові надходження, а також додаткові знижки.
Так, але Ви в будь-який момент зможете відмовитися від розсилки.
На жаль, у такому випадку повернути товар неможливо. Але ми йдемо на зустріч нашим клієнтам і можемо запропонувати Вам безкоштовний ремонт виробу.
Відповідь на Ваш запит Ви отримаєте протягом 24 годин.

Якщо Ви не знайшли відповідь серед поширених запитань,
зателефонуйте за допомогою одного з телефонів, зазначених нижче, або напишіть.
Я спробую відповісти на всі Ваші запитання.

З повагою, Ваш персональний менеджер, Ірина
Я буду рада допомогти Вам в будь-якій ситуації
Менеджер, Ірина

Замовити зворотній дзвінок Надішліть нам свій номер телефону і ми Вам зателефонуємо! Час роботи Пн-Пт з 9.00 до 18.00
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Дякуємо. Ми отримали ваш запит. Ми зв'яжемося з вами як можна швидше.
Час роботи Пн-Пт з 9.00 до 18.00